Hos jennifer! ♥

Är just nu hos bästa Jennifer!
Vi vaknade precis, o båda sitter med varsin data och är grymt sociala! (y)
Haha, men senare idag ska vi rida en sväng med Sigge, och hennes ponny Penny.
Sen följer jag med henne på hennes jobb!
Imorgon blir det bad med hästarna! :D
Första gången jag gör det med Sigge, får se hur han tycker det är, haha.
Det blir jag, Jennifer, Elin och Marion som ska med.
Längtar!
.
.
Igår var det Pay & Jump i Gränna, som Jennifer var med och fotade!
Det gick ganska bra, med tanke på att Sigge är unghäst, inte har så bra kondition, ich det var gryyyymt varmt.
Hoppade 80 och 90 cm.
.
80 cm: Red runt hinderna lite, så han fick se lite på de läskiga.
Gick runt ett rosa-grönt luddhinder, som han inte riktigt tyckte om, det var lite småläskigt, men sen var det inga problem!
Han hoppade alla hiinder, men lyfte inte ordentligt på benen, så rev nåt hinder.
Annars gick det kanon!
.
90 cm: Även här så travade jag runt lite först, sen hoppade.
Vet inte vad som hände, han red undan, stannade, rev osv.
Inte på alla hinder, men på 3 av 9 hinder tror jag det var.
Men iaf, det kan ju inte alltid gå bra, men är nöjd med min ponnyplutt! ♥
.
Bilder kommer senare idag, eller imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0