Sigge- världens bästa ♥

Nu är det väl snart sommar på riktigt?!
Det är så sjukt varmt, skithärligt!
Red en sväng på bästa idag, till sammans med Elin och Thelma.
Vi red runt galopprundan, så mycket galopp blev det!
Det behövdes verkligen, Sigge måste ha kondis nu till sommaren, och han mår bra av det.
Det gick iallafall sjukt bra, Sigge var lite pigg och tittig bara, annars gick det kanon!
Vet inte vad jag skriva riktigt, är inte så bra på att blogga, eller asso, jag vet inte vad jag ska skriva om, såå.
Men orkar inte skriva mer, så ni får en bild på min fina sak.
.
.
Lite siddig, ehehe, men han är finaste ändå.

Kommentarer
Postat av: hilda <3

asså rida ut i skogen nu i solen värmen,,, de e värkligen LIVET !<3



fan vi måste ses snart !

saknar di så mkt ! <3 :'(

tråk att duu nt ska till Anneli i sommar :( <3



puss på dig <3

2011-04-29 @ 21:27:22
Postat av: Hilda <3

Asså,,, rida ut i skogen nu e fan LIVET ! <3 så jävla typist att man blev av kastad o bröt benet :(



Vi MÅSTE fan ses snart ! <3

saknar dig så mkt !



puss o kram <3

2011-04-29 @ 21:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0