Tävlingen igår!

Det var som sagt tävling igår, jag hoppade bara en LD, av anmälde på LC:n, kände att Sigge inte var redo för det än..
Men i allafall, vi åkte till örks redan på lördagen och ställde in hästarna, för de skulle stå där över natten.
Vi byggde upp banan också.
Banan var jättelätt! :) .
När vi var färdiga men allt så tvättade vi hästarna och gjorde dom fina.

Sen på söndagen åkte vi till stallet klockan 7 och gav hästarna hö, och fixade dom lite.
Sen anmälde vi och så.
Efter jag var färdig med allt checkade jag banan en sista gång, sen skulle jag rida fram.

Framridningen: Sigge var överpigg, men han var mjuk och fin.
Galopperade lite och kände att jag kunde kontrollera honom, sen hoppade fram lite.
Tog bara en till två hopp på varje hinder, då han inte har så jättebra kondition.
Allt kändes kanon!

LD: Travade runt lite först för se hur tempot var osv.
Han var stressad och seg, jag fattar inte vad som hände där inne?
Han hoppar typ alla hinder stillastående, och slängtravar och massa.
Det kändes inte alls bra, men vi kom runt, felfritt.


Någon som har bilder på mej och Sigge från tävlingen? (a)

Kommentarer
Postat av: Alma Wadskog <3

Heej (L)

jag har bilder på er om du vill ha lite dåliga ? xd <3

2010-09-22 @ 19:36:15
URL: http://www.minegnadittan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0