rubrik?

Mitt knä dampar, det hoppa ur led i skolan igår, så nu är det inte så skönt.
Kan iallafall inte rida, har ingen styrka alls i ena benet.
Så Sigge får vila, får se hur jag är imon, vill helst skritta honom en runda, för vi ska tävla på lördag, mitt knä måste vara bra då!!
Jao'
Imon ska jag till ullared :D .
Lista på vad jag har tänkt att köpa:
* Rosa schabrak, ngn mer färg också.
* stort ludd till pullarnosgrimman
* rosa benskydd
* rosa tröja att tävla
* Ridjacka
* grimma
* ridbyxor
* jeans
* tröja, om jag hittar ngn fin :) .
* foundation
* mascara

Sen blir det ju säkert massa småsaker också :) .

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

hoppas din ben blir bättre :)

2010-09-30 @ 18:04:57
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0