Tävling!

Gick upp vid typ 7 idag, och gav hästarna lite hö, sen gjorde vi iordning det sista, sen bar det av till vista!
När vi lastade ut honom var han som en hingst o: .
Typ blåste upp sig, nacken var skithög, och låtsades vara rädd för precis allt :j .
Jag hann bara skritta fram lite, sen skulle jag visst in och hoppa fram.
Jag har inte varit med om att Sigge hållt på så, verkligen rädd för allt.
Så jobbig var han -.- .
Men efter en stund blev han lugnare.

60 cm-
Hoppade 60 först, det gick bra.
Han behöver ju inte anstränga sig alls mycket, eftersom det är så lågt.
Så det var som en uppvärmningsbana helt enkelt!
Han var skiitpigg, och rejsade som en galning, han tyckte det var jättekul att köra lite med matte, haha.
Det slutade på en felfri runda där.

80 cm-
Han var mycket lugnare denna klassen, nästan för lugn, han var inte så jättepigg.
Hoppade några gånger, till det kändes bra.
Sen skulle jag hoppa.
Han var lite piggare, och hoppade glatt över varje hinder.
Snuddade två hinder, men det revs inte :) .
En felfri runda där med!

Så duktig har han blivit, min lille prins <3
Elin karlsson var med och fotade, så det kommer snart bilder.
Hon kan ju få en liten länkning till hennes blogg med :) .
www.elinhkarlsson.blogg.se
tack för dagen Elin, jag älskar dej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0