Sigge- 3 oktober

Red ut en liten sväng på Sigge idag.
Mamma gick också med, då Sigge inte vågar gå själv än.
Det gick så sjukt bra! :')
Sigge var överpigg och så, men han var duktig iallafall.
Vi har lixom inte kommit längre än postlådan innan, nu kom vi ner till öland!
Duktiga ponni :*
Han hade bra tempo i slutet, och jag kunde galoppera, och bara släppa tyglarna, så härligt var det!
Han har blivit så sjukt fin nu, :') .
Haha, jag är ju liiiiiivrädd för älgar, och när vi kom hem, så stog det en jättestor älgko vid vår soptunna, jag och Sigge stog kanske 3-4 meter ifrån den o: , sen kom det 2 kalvar från vår grannes trädgård, och älgkor är inte direkt så glada när de har så små kalvar o:
Jag började tjoa och sjunga, så sprang de iväg :j .
Hahaha, en lyckad ridtur iallafall!

Awwi, så söööt <3

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

ni är så fina tillsammans! :D

2010-10-04 @ 10:11:49
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Alma (L)

Fin bild :D <3 sigge e sötast :* <3

2010-10-06 @ 21:18:29
URL: http://www.minegnadittn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0