Dressyr!

Denna veckan är det dressyr-veckan på ridskolan.
Jag red LC:2, det gick inte så jättebra, jag har inte tränat dressyr med Sigge så mycket, och jag är inte den bästa dressyrryttaren..
Men vi gjorde vårt bästa iallafall, och det var kul!

Framridningen- Red igenom programmet, det gick bra.
Galopperade något varv så han fick sträcka på benen lite också!
Han var fin, och lagom pigg.
Vilket var kanon!

LC:2-
Det gick inte så bra, jag red som en kratta, och Sigge ville inte direkt sammarbeta..
Det första gick bra, men sen när vi kom till galoppen, ville han inte, han bröt av till trav flera gånger.
Men det var mitt och Sigges första dressyr-program tillsammans, så jag borde vara nöjd, eller?

Puss'

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

mitt och eliots första dressyrprogram gick åt skogen hhaha! :D

2010-11-03 @ 18:57:25
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0