Ridning i ösregn.

Hejhej :)
Red Sigge idag, det gick skitbra.
Vi red en liten runda, han gick i form och så , duktiga ponni <3
Elin var oxå med, på Sissel.
Min ponni är feeeg x) , han var rädd för ett rött rör, som han inte sett innnan, han skulle inte gå förbi, han backar, slänger sej åt sidan och massa x) , knäppa ponni.
Sen kom vi förbi, han spänner sej och massa.
Vi gick in i skogen en bit, sen vände vi,  och gick till en jätte stor och djup "vattenpöl" .
Så fick hästarna plaska lite :) .
När vi kom hem var vi genom-blöta (y) .

Snart åker jag till Elin, jag har inte träffat henne på sjukt länge, saknar henne som faen. <3



Sigge <3
Så jävla underbar.
Ställer verkligen upp, hela tiden.
Jag älskar dej, vad som än händer.

- I give my heart for you.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0