förlåt !!

Förlåt för dålig uppdatering, har verkligen inte orkat .
Men nu ska det bli ändring på det!
Ni kan ju få en liten update om min vecka iallafall.

Måndag: Kunde inte ha Sigge, så hade Fjord-balder istället!
En skitgullig liten fjording, det var första gången jag red honom, och det gick skitbra!
Red barbacka, tränade på omvänd galopp.
I början ville han inte riktigt, men framåt slutet satt det perfekt!

Tisdag: Gjorde inget speciellt, eller inget jag kommer ihåg iallafall ^^ .

Onsdag: Idag då alltså, SKOLAVSLUTNING!!!!!!!
Så himla gött, slippa gå upp tidigt, långa, sega skoldagar och massa.
Efter det åkte jag och Frida till örserum och var med Markus, Calle och Alex.
Vi gjorde inte så mycket, de spelade lite "hockey" typ, haha, jag stog i mål.
Sen gick jag, Calle och Frida hem till Markus, sen kom han och Alex.
Sen hem till Alex igen, och sen till kyrkan, för att kolla på Alex julavslutning.

Imon ska jag rida Sigge, och slå in julklappar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0