Lokal ponnyhoppning i svarttorp!

Ponnyn var bäst idag. <3

Åkte till Cajsa i Gränna i går med Sigge, eftersom jag skulle åka med henne till tävlingen idag.
Vi tvättade hästarna, och fixade allt inför natten.
Gick upp 6.15 idag, åt frukost, sen gick vi ut och fixade hästarna, sedan bar det av till svarttorp!
På framridninngen var han inte så pigg, bara drog upp huvudet och ignorerade mej toltalt..
Men framhoppningen gick bättre!
Han var pigg och framåt.
Hoppade några skutt, sen var det min tur inne på banan.
Kan inget mer än att säga att det gick skitbra! <3
Han flög över hindrena, nuddade två hinder lite, men det gick.
Så det blev en felfri runda.

Det har inte gått så bra de senaste tävlingarna, han har vägrat mycket och ridit undan hinder.
Så jag är nöjd över min fina kille <3

Fina kille (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0